HTML

online póker

Hollandia

3 huszonéves srác próbálkozása messze mindentől és mindenkitől a gyönyörű Hollandiában. A blogban saját véleményünk, meglátásaink olvashatóak, tehát nem minden arany ami fénylik.

Friss topikok

  • Robsoon: @oranje: Szia az én nevem Szakács Róbert és mielőtt olvasás nélkül kitörölnéd az üzenetemet kérle... (2011.06.23. 03:51) Mi is történt valójában?
  • ehead: Ha még Mo-on is intenzíven tanulod a hollandot és nyelvvizsgát is szeretnél netán tenni, akkor itt... (2011.02.18. 14:36) :(
  • oranje: A városházán történő regisztráció során, nem angol fordítás kell, hanem a külügyminisztérium által... (2011.01.16. 16:17) Új év, szép kezdet
  • david23: óóó már meg van :) csak olvastam a többi bejegyzést és ott írtál 2 irodát. bocs a felesleges kérdé... (2011.01.10. 09:59) Rotterdam
  • Mikulka2: az egyik lakás és környezete minden alkalommal jó érzést csal az emberbe szépségével, rendezettség... (2011.01.06. 13:50) Lakás és ház árak

Visitors

free counters

Het is Biertijd, azaz indul a sörrovat

2010.02.16. 14:00 oranje

Nos akkor az első postban is említett sör rovat. Elvégre a blogban terveztem egy ilyet is. Szóval a rovat első tagjaként mi más lenne ideillőbb, mint a világ egyik legismertebb söre, mely ugye a blog holland mivoltából adódóan természetesen jómaga is holland. Igen, természetesen a Heinekenről van szó.

Épp most fejezem be eme holland remek utolsó cseppjeit. Miközben Heinekenemet kortyolgattam, megállapítottam, hogy persze jó a sör, csak valahogy többet vártam tőle. Amikor kinn van az ember Hollandiában, annyi féle jó sör van, hogy nem igazán iszik Heinekent, hisz azt idehaza is ihat. Anno FlyingDutchman komámmal mi is inkább a belga/holland kevésbé populáris sör remekekben mélyültünk el. Azóta itthon leginkább bulik alkalmával ittam Heinekent, amikor ugye, mint tudjuk az embernek gyakorlatilag minden mindegy :D Szóval duplán nagy érdeklődéssel vártam ezt a sört, hiszen egyrészt a rovat első darabjáról van szó, másrészt most csak egyet ittam, és az ízére voltam kíváncsi.

Nos maga a sör nekem édeskés volt, könnyen csúszott, de ha nem is fogyott volna, vettem egy csomag frissen sütött sajtos pogácsát sörkorcsolya gyanánt. Végülis bulisör, semmi extra. Sikerének titka a jó marketing, a fülbemászó reklámszövegek. Ennyi.

Fogyasztott mennyiség: 0,5l
Erősség: 5%
Értékelés: 7/10

A bejegyzés trackback címe:

https://dutch.blog.hu/api/trackback/id/tr531761232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása