HTML

online póker

Hollandia

3 huszonéves srác próbálkozása messze mindentől és mindenkitől a gyönyörű Hollandiában. A blogban saját véleményünk, meglátásaink olvashatóak, tehát nem minden arany ami fénylik.

Friss topikok

  • Robsoon: @oranje: Szia az én nevem Szakács Róbert és mielőtt olvasás nélkül kitörölnéd az üzenetemet kérle... (2011.06.23. 03:51) Mi is történt valójában?
  • ehead: Ha még Mo-on is intenzíven tanulod a hollandot és nyelvvizsgát is szeretnél netán tenni, akkor itt... (2011.02.18. 14:36) :(
  • oranje: A városházán történő regisztráció során, nem angol fordítás kell, hanem a külügyminisztérium által... (2011.01.16. 16:17) Új év, szép kezdet
  • david23: óóó már meg van :) csak olvastam a többi bejegyzést és ott írtál 2 irodát. bocs a felesleges kérdé... (2011.01.10. 09:59) Rotterdam
  • Mikulka2: az egyik lakás és környezete minden alkalommal jó érzést csal az emberbe szépségével, rendezettség... (2011.01.06. 13:50) Lakás és ház árak

Visitors

free counters

Kinézet

2010.10.08. 15:01 oranje

Ugy dontottem, hogy eleg a regi kulsobol, itt az ideje annak, hogy ujitsak valamit a blogon. Az elmult napokban aranylag elfoglalt voltam, hetvegen fogalmazzunk ugy, megszakadt a kapcsolatom a holland leanyzoval, de nem is volt tul komoly, szoval egy este alatt `kipihentem` a dolgokat. A heten voltam allatkertben, ami nagyon kiraly volt, illetve kijottem remelhetoleg a betegsegbol. Emellett nagyon kellemes es jo ido volt a jellemzo a heten es ugyan aranylag sok melo volt most, szerencsere sok idot toltottem a szabadban,friss levegon munka kozben, szoval nem panaszkodok. Holnaptol kezdodik a training, remeljuk mindannyian a legjobbakat. A training utan kezdem majd a downtown guide rovatot, mar megvan az elso hely amivel indul a rovat, ma voltam ott es probaltam ki. Rettento kellemes hely, aranyos jofej emberekkel.

A bejegyzés trackback címe:

https://dutch.blog.hu/api/trackback/id/tr362356327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása